Två veckor senare. Hur jag mår idag. 

Nu är det två veckor sedan jag ovetandes fick i mig något jag inte tål. Mitt mående har sakta gått mot det bättre, men jag är absolut inte tillbaka där jag var innan. Jag är piggare i huvudet och hjärndimman är inte så påtaglig. Jag sover helt ok, men känner mig trött ändå när jag vaknar på morgonen. Musklerna blir trötta av minsta ansträngning och jag blir även andfådd av lätt fysisk aktivitet (tex att gå i trappor). Magen är inte heller helt stabil än. Blir lätt illamående och är känsligare allmänt…Som kronan på verket har håret börjat rasa av. Ännu en kroppslig reaktion att min kropp inte tål det jag fick i mig (chili eller pepparfrukt). Det är en av de psykiskt mest påfrestande reaktionerna. Det är fruktansvärt att se håret rasa i drivor när jag redan från början har tunn hårväxt. Jag hoppas att det ger med sig snart! 😢

One thought on “Två veckor senare. Hur jag mår idag. 

Kommentera

