Vecka 23

Mitt mående verkar ha stabiliserats och jag mår till stor del väldigt bra. Därför finns det inte lika mycket att notera i dagboken och jag kommer ändra på hur jag dokumenterar. Framöver kommer jag redovisa mina återintroduktioner och om måendet förändras av olika anledningar. Det blir förmodligen inga veckovisa rapporter, utan en mer sporadisk dokumentation. Jag kommer heller inte att ange veckor. Idag provar jag muskot. Inga reaktioner, så det lägger jag till i min lista på vad min kropp klarar av.

Har provat kumminfrö och verkar även klara det! Det känns bra. Hittills har jag lyckats med att återinföra kardemumma, spiskummin, enbär, muskot och kumminfrö. Svartpeppar, vitpeppar och sockerärtor klarar jag inte. Har några kryddor kvar som jag ska prova innan jag går över till livsmedlen i steg två. 

Kommentera

