Vecka tre

En besvikelse! Fick tillbaka symtom som jag inte haft så uttalat på väldigt länge. Det var hjärndimma och trötthet/seghet i huvudet. En känsla av att jag inte riktigt är med i nuet. Känns lite som att sitta inuti en glasburk. Man hör och ser allt, men det är ett slags filter över. Ögonen kändes också påverkade. Det blir som att jag har svårt att fokusera blicken. Det blir lite av ett tunnelseende. Allt runt omkring suddas ut och bara det jag absolut fokuserar på blir tydligt. Hade också ont i huvudet i flera dagar. Ingen akut värk, utan sådan som ligger och trycker. Jag har även varit jätteilsken och lättirriterad! Tänder på alla stubiner på en gång och har svårt att lugna ner mig efteråt. Det tar lång tid att ”varva ner” från ilskan. Hade mens under denna vecka och funderar på hur hormonerna påverkade mig.

Kommentera

