Vecka sju

Drack rooibos igår där jag inte läst innehållet. Funderar på om det kan ha varit sötat. Det såg ut som något segare flöt runt i botten och efter ett tag fick jag den där lite sega känslan i huvudet. Tyckte det hängde med resten av kvällen. Idag kanske jag är något dimmig. Vet inte riktigt. Har börjat med sovmask och både igår morse och idag vaknade jag senare. Igår (söndag) vaknade jag ca 6.30 och imorse vaknade jag när klockan ringde vid 6!!! Det verkar fungera. Känner ingen dimma nu, så om teet var sötat var det en kortvarig reaktion. Håret är definitivt bättre. Hyn i ansiktet känns fräschare. Den har mer lyster på något sätt och ser friskare ut.

Kommentera

