Vecka sex

Prickarna på hakan kommer och går, men de är inte lika framträdande och inte lika många. Har sovit lite bättre några nätter och det har inte varit lika svårt att somna om på natten. Mediterar 1-2 ggr/dag plus yoga 1-2ggr/dag. Kanske har det hjälpt. Såret på tummen har fortfarande inte läkt och jag har haft det i ca en månad. Behöver jag ännu mer zink? Det är mycket mindre, men det sista läker inte ihop. Mitt humör är fortfarande extremt lättretligt. Blir jättearg för ingenting. Orkar inte/kan inte kontrollera mig.

Svampen i hårbotten så gott som borta! Idag är en bra dag (torsdag). Jag känner mig lugn inombords. Klar i huvudet och har bättre tålamod. Har sovit relativt bra några nätter. Kanske tack vare detta eller så beror det på kost, vitaminer och sömn. Håret känns bra också. Idag, fredag, är också en ”bra måendedag”. Känner mig pigg i kroppen och i huvudet (trots grym heshet) och upplever ett lite lugnare humör. Det känns inte som att nerverna ligger utanpå kroppen. Upplever mig som mer harmonisk i kropp och sinne.

Idag känner jag mig väldigt lugn i kroppen. Inte alls den där stressirritationen som brukar finnas.

Idag (lördag) vaknade jag innan klockan sex. Kunde inte somna om. Nu har jag en lätt ”trötthuvudvärk”. Känner mig lite tung i huvudet. Jag åt en banan och 3/4 dels äpple igår eftermiddag. Samband?

Kommentera

