Vecka nio

Trött och tung i huvudet idag. Det sitter som ett band över pannan. Utsidan på min högra näsborre kliar ofantligt. Samma kliande näsborre hade jag för några månader sedan. Trött i musklerna fast jag inte anstränger mig. Känner mig lite uppblåst. Detta måste vara en reaktion på benbuljongen och kanske också beroende på att jag lagt mig alldeles för sent och inte gett kroppen den vila som behövs. Undrar hur många dagar det varar?

Idag (tisdag) mår jag bättre. Ingen direkt huvudvärk på morgonen. Känner mig fortfarande trött och jag sov lite oroligt inatt. Huvudet känns skapligt piggt ändå. Än så länge kliar inte näsborren heller.

Trött i huvudet nu och har ett har något slags ljud i huvudet nu när jag ligger i sängen. Hoppas det försvinner snart!

Inget tröttljud i huvudet idag, men fortfarande trött. Sover sämre just nu. Svårare att somna, vaknar på natten och vaknar tidigt. Tog tre magnesium och en 5htp igår kväll. Somnade snabbt och sov bra till ca 5, då jag vaknade och inte somnade om.

Sov hela natten! Tog tre magnesium och en 5htp igår också. Somnade ca elva och vaknade kvart i sju!!! Hoppas det fortsätter så. Hoppas även att 5htp kan hjälpa binjurarna och i förlängningen mina könshormoner. Nu börjar äntligen såret på tummen att läka ut helt. Det har jag haft i ca två månader. Tror för övrigt att kokoschips gör mig gasig i magen. Vet inte riktigt var gränsen går för hur mycket jag kan äta. Kan vara runt en näve bara. Synd! Det är gott och det enda snackset jag nu kan äta (förutom bär).

Kommentera

