Vecka fyra

Inte lika påträngande huvudvärk. Lite någon kväll. Hjärndimman är nästan borta. Finns fortfarande en liten antydan när jag känner efter. Synen bra igen. Sover inte så bra. Vaknar varje natt fram på småtimmarna med snabba hjärtslag. Kan somna om, men det tar lite tid. Tog tre extra magnesium innan sänggående igår. Märkte ingen skillnad. Magen har varit lugn. Inga gaser. Humöret bättre. Inte samma snabba humörsvängningar, men är fortfarande lika lättirriterad. Ögonpåsarna verkar bli mindre! Speciellt under höger öga 😀 Jag tycker mig uppleva att höger pekfinger är lite ”tjockt” och lite stelt när jag böjer. Vet inte varför! Ingen hjärndimma idag. Gårdagen lite trött och seg i tanken. Liten tendens till huvudvärk.

Ingen huvudvärk idag, sovit bra och känner mig pigg i huvudet (lördag). Idag har jag känt det där lugnet i kroppen som jag upplevde första veckan. Ännu lite mindre påsar under ögonen kanske. Har sammanlagt ätit ett paket gravad lax idag. På kvällen kände jag huvudvärken komma smygande. Har även känt mig lite stressad idag, eftersom jag hade ett sibotest att genomföra och det är dags att återgå till jobbet efter påsklovet. Svårt att veta vad som är vad.

Kommentera

