Vecka fem

Knottrorna på hakan är nästan borta! Påsarna under ögonen är ännu lite bättre. Fortfarande lite mer på vänster öga. Är inte lika mörk under ögonen heller. Liten tendens till huvudvärk idag, men knappt märkbart. Vet inte om laxen har något med det att göra. Ska hålla uppe med det nu och se vad som händer. Jag tycker att mitt ansikte ser mindre pluffsigt ut. Kanske är naglarna mer rosaaktiga. Förut var de kanske lite mer färglösa. Har inte känt av huvudvärk på några dagar nu! Det är knappt att jag vågar skriva det, men mitt hår kanske börjar kännas bättre. Eventuellt växa ut lite.

Prickarna på hakan är tillbaka igen, om än i mindre skala. Vad beror det på?? Har sovit mycket sämre i flera dagar. Vaknat på natten och haft svårt att somna om. Det var ett tag sedan jag hade så här svårt att somna om. Har även haft svårare att somna på kvällarna. Jag har även känt mig mer stressad. Har också åkt på sonens förkylning i lightversion.

Min förtjockning på höger fotknöl är eventuellt på väg att bli bättre. Den är lite skrovlig och lite av skinnet går att skrapa bort.

Åt kokosstrimlor ikväll och blev lite uppblåst och gasig i magen. Äter jag för mycket blir det en slags stark/brännande känsla i munnen.

Kommentera

