Vecka 13

Än så länge en bra vecka. Inte så trött i kroppen eller huvudet. Känner mig fortfarande lite seg i huvudet, men absolut inte som förra veckan. Har varit två bra dagar. Känner mig lugn i kroppen. Inte stressad och hispig. Har inte nerverna utanpå kroppen längre. Magen känns bra. Det funkade även att fasta fram till två ca. Känner mig dock fortfarande lite oföretagsam.

Idag tog jag en halv påse probiotika. Har inte tagit det på några dagar. Ska bli intressant att se eventuella reaktioner. Har sovit bra två nätter i rad. Det är något jag verkligen märkt har stor betydelse för mitt mående!

Kände av en lätt huvudvärk igår kväll. Den sitter fortfarande i plus att jag känner den här lite stressade, oroliga känslan i magen nu på morgonen. Jag åt syrade grönsaker till lunch och hade gelatinpulver i spenaten till middagen. I förrgår tog jag också en 1/2 påse probiotika. Fastade också fram till lunch. Kanske inte funkar två dagar i rad? Jag tänker att jag ska att äta något litet till frukost (avokado och lite lever).

Mådde rätt bra idag. Ända tills jag åt mat. Gjorde en spenat och grönkålsstuvning och hade  gelatinpulver i (som igår) och märkte ganska snart lite huvudvärk, allmänt dåligt mående, trött i kroppen, andfåddhet och hög puls. Det pulserar dessutom i läpparna. Förutom stuvningen åt jag stekt fisk (och det goda knapriga fiskskinnet), babyspenat och sallad. Hmm. Gelatinet? Fick lägga mig på kökssoffan. Känner att jag skulle behöva sova, men störs av sonen som leker i vardagsrummet.

Har en lite lätt känsla av tyngd i huvudet. Lite trötthet och jag tycker att ögonen är lite påverkade. Har den här känslan av något slags tunnelseende och när jag sveper med blicken blir allt suddigt. Det måste vara pga att jag åt för mycket gelatinpulver och fiskskinn. Känner också en oro och stress i kroppen.

Kommentera

